23 de nov. 2009

O Grove

Aquest cap de setmana havia de marxar de casa. Se m'havien acabat les dues bombones de butà i espatllat el radiador elèctric que fa poc em vaig trobar pel carrer (gairebé incendio l'edifici). Fotia un fred que pela. A més a més, la companya de pis italiana havia recollit un pelegrí de la plaça de l'Obradoiro i era millor fotre el camp (la noia està de mal humor des que la vaig conèixer i necessitava desfogar-se en pau amb el francès).
Total, que dissabte passat el Pol (un altre català que està de Sèneca) i jo vam anar a l'estació i vam agafar el primer autobús que sortia. Vam anar a parar a O Grove, a les ries baixes, un poble de pescadors enganxat a la famosa illa d'A Toxa (on fabriquen el sabó "La Toja"). En arribar ens vam fotre el tiberi d'aquí sota. Escamarlans, gambes, llagostins, vieires i navalles. Tenia moltes ganes de fer una bona mariscada.



Després del bon àpat vam passejar una estona pel port. Amb tants vaixells em van començar a venir idees sobre què fer amb la meva vida a partir del febrer...





1 comentari: